tisdag 17 november 2009

Gjorde ett ååångt inlägg då datorn hängde sig =( och så två nya kort



Så nu blir det stället en kort sammanfattning av en mycket sjuk Inger...


Victors provsvar på svininfluensan var negativt så nu när jag ligger för ankar o Esther hostar jätteillaså bad jag att få komma upp o få hostmedicin. Så då tog de prov på Esther o mig för att se vad för typ av virus vi har...provsvar på torsdag. Victor har börjat att repa sig o går i skolan igen men han är svag o så liten. Nu börjar den hårda kampen om att få upp han i lite mer vikt igen...vore ju underbart om han åtminstone kunde väga 29kg igen..2kg to go. Det blir så svårt med medicineringen på han när han krymper så där drastiskt. Skolköket lagar nu inte bara ren kost åt han utan även lite extra fettberikad...underbara mat tanter.




Sen hade jag ordnat en överraskningsfest till Peo som fyllde 40år, jag hade ordnat så att många av våra kompisar (över 25pers kom) kom till en pub i stan. Peo visste inget utan trodde att det bara var han o jag som skulle hitta på något. Påmed ögonbindel o i bilen, bad brorsan som körde att köra lite kringelkrokar så att han inte skulle ha en susning om var vi var.


Han blev iallafall jätteöverraskad o jätteglad är jag tog av han ögonbindeln o alla kompisar sjöng i kör. En jätterolig kväll hade vi som slutade alldeles för sent för en 3barnsmamma...vi kom hem 3.30...tur att jubilaren inte blir bakis så han klev glatt upp o tog hand om barnen...han sov på em då jag var pigg istället...bra fördelning det där =)




Sist men inte minst så pratade jag med en opad kompis till migo hon frågade om jag sparat några av de största kläderna o det har jag ju, ett par jeans o en blus. Provade då jeansen o insåg att jag fick plats i ena byxbenet o så stoppade jag i Esther i de andra...här kommer två kort på oss och min älskade lille tunne prins i bakgrunden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar