torsdag 17 december 2009

Dålig på att uppdatera mig

Är ganska usle på att skriva känner jag, har nog inte uppdaterat mig på hur länge som helst känns det som...ursäkt...har ingen...lathet tror jag.

Peo har nu haft sin 40års fest och det var en mycket lyckad tillställning, massa folk o bara skoj.
Peo hade köpt mig min utstyrsel för kvällen och det tyckte jag var kul o det blev himla bra måste jag säga...får se om jag kan få in kläderna under kvällen här..kanske ska ta med kortet då jag vägde 50kg mer o skulle på fest i början av mars i år.
Direkt efter Peos fest...ja dagen efter iallafall så blev Peo, Victor o Esther magsjuka...jag o Felicia klarade oss. Men det tog Peo en hel vecka att bli frisk, han var riktigt dålig.

Sen har vi varit o ätit julbord med hans jobb och jag lyckades bara äta förrätten...sen var jag mätt o jag blev inte hungrig igen fören de började plocka bort efterrätten o då var det ju lite sent att försöka få varmrätt.

Annars lunkar livet på ganska bra, försöker att komma in i min roll som gruppledare och det är inte lätt...jisses va mycket nytt det är att lära sig.

Nu ska här serveras lite middag så jag får lägga mig badet o försöka att få upp värmen för nu är det ingen lek va kallt det är ute och det blåser dessutom så det blir ju ännu mer kallt än vanligt.
Ska ärligt säga att nu längtar jag efter värmen men är samtidigt så glad för barnens skull att det är snö =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar