fredag 22 januari 2010

Fredags mys??

Ja nu är det fredag igen då och här sitter jag o väntar på att en comhem fixare ska komma och fixa vårat modem eller något då vi har en hastighet i en snigels fart med jämna mellanrum.
Han ska komma mellan 13-16 och som det ser ut just nu så har han/hon ca 15minuter på sig...grr.

Har blivit intervjuad angående min gastric by pass operation av Anja Ek, en frilansande journalist som även skriver barnböcker. Lite kul o se hur det resultatet blir. Hon gjorde även intervjuen då jag fick chansen att gå på "målarterapi" genom jobbet efter att pappa dött och min sjukskrivning efter att jag blivit påkörd.

Felicia har alldeles precis bitit sin syster i kinden för att hon förlorade då de spelade Wii, kan ge er på att spelet åkte av fort...jävlar va förbannad jag blev. Så himla dålig förlorare o man kan ju undra varifrån det kommer...hmm ja jag är nog världens sämsta förlorare.
Hoppas verkligen att det inte upprepar sig något mer...morr

Är också numera under 80kg, det känns bra =)

Passar på att önska alla en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar