tisdag 7 juli 2009

Kort på mig som jag lovat...






Jag har nu fått kort tagna på mig. Det nya kortet på mig från igår var efter min kvällspromenad med resultat skavsår på skavsåret...vill man bli fin får man lida pin så idag blir det att gå på crosstrainern m foppatofflorna på...en syn det också =)






Vet inte om fettet på ögonlockena har börjat försvinna för jag ser helt galet speedad ut...men samtidigt så finns det inte många kort där jag ser normal ut på heller, är proffs på att göra miner på kort.














Vill ni se min ädlare sida också...





Det är 32kg skillnad mellan korten eller ja ska man vara riktigt petig så är det 31,8kg skillnad...bara 3hg kvar till 2 siffrigt =)
Nu ska jag laga till lunchen...sköööönt är det med semester iallafall =)

6 kommentarer:

  1. WOW!
    Vilken skillnad det blivit!
    Du är skitsnygg!

    kramar, Lotta

    SvaraRadera
  2. Jättefin är du! Kram Helena (BoS)

    SvaraRadera
  3. Tack gulle er =) Det värmer jättemycket.
    Kramar till er båda Lotta o Helena

    SvaraRadera
  4. Jäklar vilken skillnad!!! Skitsnygg redan ju!!! Kramen

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad! Kämpa på. När du kan, börja jogga. 15 kilo rann av min sambo när han efter 20 års chipsätande började jogga. 10 min första gången och idag 1,5 år efteråt springer han halvmarathon. Helt otroligt. Var dock superförsiktig och varva gång och jogg.
    Heja Heja! //Yvonne

    SvaraRadera
  6. Oj!! Vad härligt för dig och så duktig du har varit!!! Jättestor skillnad, du ska vara stolt över dig!

    SvaraRadera