torsdag 24 september 2009

Äntligen ännu ett mål passerat.

Nu har jag gått ner över 40kg, oj vad jag har varit och nosat länge på detta magiska minus 40kg...har stått o trampat på en platå en längre tid nu med nått kilo upp o ner hela tiden men nu äntligen är det passerat.
Nu är nästa mål inte så långt utan bara 1,8kg då är det inte fetma längre utan bara överviktig =)

Försöker att hitta motivation och ork att städa upp här hemma o försöka få in alla nytvättade kläder på rätt plats...tänk att det ska vara så himla tråkigt att plocka in tvätt. Ska göra ett ryck nu o försöka att städa upp och göra fint inför helgen men jag var ju tvungen att uppdatera min lycka.

Pyttarna har nu tagit kort på dagis o jag hoppas att korten blev bra. Typiskt var att det regnade då de tog de individuella korten men de togs utomhus iallafall fast under tak men när de tog gruppkortet så var det uppehåll iallafall, tur nog.

Nu kom även junior hem från skolan så nu är det väl verkligen dags att sätta fart med städandet.
Klockan har ju en tendens att bara springa iväg...nej upp m rumpan nu Inger o gör rycker =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar