måndag 28 september 2009

så sliten

Idag känner jag av att jag har en kropp o en hjärna...hoppas att mina barn är trötta ordentligt o sover senast kl.19.
Jag har jobbat hela helgen, fredag em, lördag hela dagen, söndag kväll o så idag hela dagen.
Jag är så trött så jag vet inte ens hur jag ska hålla ihop, kanske ska ta mig enkvällsrunda i snabb takt så jag kan sova ordentligt i natt.
I lördags så var vi med jobbet på valsverket i degerfors för FUB hade 50års jubileum. Det var så himla roligt, det är inteför ofta som vi kommer iväg med våra boende då de är äldre o inte orkar så mycket längre. 3rätters middag och underhållning, ja det var helt enkelt jättekul.
Idag har vi fått hem spelet Little Big Planet så nu sitter flickorna som klistrade o spelar spel, Victor har tyvär inte skött sig i skolan idag så han får inte spela idag.
Blir så ledsen av att han inte klarar av att sköta sig, det är ibland så fruktansvärt att ha ett barn som inte riktigt orkar med sin egen kropp o rastlösa själ att man bara har lust att sätta sig ner o gråta. Ska säga att jag älskar min lille prins men ibland så räcker det inte med kärlek. Skulle vilja veta vad som rör sig i hans lilla kropp o knopp så man kan hjälpa o stötta han.
Nej jag får nog ta en promenad o rensa skallen en sväng....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar