onsdag 21 oktober 2009

Onsdagmorgon o lite smygreklam

Vaknade idag igen på ett toppen humör, alla tre barna mina var även dom på strålande humör. jag älskar verkligen dagar som börjar på detta viset och förhoppningsvis avslutas denna dag lika bra.
Vi hade en utvecklingsdag på jobbet igår och den var verkligen utvecklande, jättebra. Handlade lite kortfattat om konflikthantering o hur man själv reagerar. Så svårt att beskriva här men summan av kardemumman...lärorik o rolig dag.

Måste berömma min lilla son också, det går så himla bra för honom i skolan igen...törs knappt skriva det men han har riktigt bra dagar. Tror kanske vi har hamnat rätt med medicineringen även om känslan av att ge honom medicin ibland känns helt fel...samtidigt som det känns rätt de dagar då han orkar så mycket mer. Knepig känsla det där. Jag hade ju allt uppstakat om hur det var att ha barn innan jag fick dom...lustigt hur fort den inbillningen krossades =)
Allt som jag sagt att si o så ska det vara o si o så ska jag göra...hahaha skrattar högt åt mig själv o mina ideér.
Tur att jag lyckades så bra iallafall för de är då iallafall de tre underbaraste som jag fått äran att vara mamma till.

Ja just ja, jag skulle ju lägga in smygreklam i min lilla blogg, det är min syster son som har en egen blogg o han tar så himla fina bilder o lite text till det....rekomenderar att kolla på den...hoppas att han tar ett familjekort på sin lilla moster med familj snart.


www.marcusgrip.com


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till o äta min andra frukost.
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar