torsdag 4 juni 2009

Det stora håravfallet






Nu har jag börjat att tappa hår o det rejält, tyvär inte på benen eller under armarna utan på huvudet. Nu ska det göras undersökning på vad som är bra för håravfall, det är ju ingen panik än då jag har ganska mycket hår på skallen men jag vill gärna ha det så också. Tips mottages tacksamt =)






Har idag bestämt mig för att damma av min crosstrainer som fått agera klädhängare, men idag så gick jag 15minuter på din...mitt mål var 5minuter men orkade hela 15min. Jag är faktiskt riktigt imponerad av min egna bedrift då jag nog har sveriges sämsta grundkondition.



Jobbigt var det men till tonerna av rockklassiker.se så gick det faktiskt jättebra.



Nu är det inte många kilon kvar tills det är tvåsiffrigt, så det sporrar ju lite extra till träning.






Ett par kort på barnen slänger jag in, väntar lite med mina före o efter bilder...jag väntar på att jag ska komma till -30kg för då har jag gått ner hälften =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar