måndag 22 juni 2009

Nytt mål =)

Blogga lite varje dag istället för att försöka uppdatera mitt liv efter flera veckor, jag är allt ibland ett riktigt klappträ =)
Min älskade o förstfödde o enda son har numera passerat 9år, o han är om möjligt ännu mer uppstudsig. Vet inte hur mycket medicinering på honom påverkar, är så förbaskat trött på dessa mediciner, vakna nätter, trött o sur kille....ärligt talat så vet jag inte hur det här ska sluta. Skulle vilja testa den första medicinen han tog men med ett stort MEN då vill jag att pojkkraken ska kunna sova om nätterna. Han är iallafall min älskade lille kille som jag inte alls kan förstå hur han kan vara 9år...shit vad åren går.

Sen har vi köpt ny bil, bytte in våran volvo som aldrig vill fungera som vi vill så nu har vi en bil som förhoppningsvis kommer att rulla o gå vart vi vill i sommar =) Dessutom en miljöbil...lite imponerad är jag allt av vårat uppköp.

Pyttarna ska vi inte tala om igentligen...de har börjat att slåss igen o det är inga dåliga smällar de ger varandra o det efterföljande vrålet kan spräcka vilken trummhinna som helst. Esther har om möjligt blivit mer mammig o är inte längre som ett andra skinn på mig...nej numera fungerar hon snart som ett inre organ. Bara jag som duger, stackars pappa, och så mormor duger ju självklart =) När vi är på tian så är hon inte "min" tjej längre utan mormors och jag är bara tacksam för det :)
Felicia våran lilla oturskorp flög i backen igår från en stol med resultatet litet jack i läppen, blåmärke i panna o på hakan. Kan inte förstå att det bara ska "drabba" en tvilling hela tiden men det är alltid Felicia som har otur och ändå är det Esther som är den klumpiga av dom. Jaja mycket söta är dom och stora. De kan numera ha 122 i storlek (beroende på affär) o det sitter kanonbra.

Sen kan jag säga att jag har börjat snusa igen och mår så gott av det =)
Nu ska det till allvarliga saker för att jag ska sluta igen.

Sist men inte minst, nu har jag gått ner 28,4kg, det är bara 1,6kg till jag gått ner hälften o kanske ett litet fotografi uppdatering då. Väger mig numera endast på måndagar för att jag inte ska använda vågen som step up bräda o slita ut batterierna =) Bättre träna i trappen då ;)

Nu ska jag ta natten då det är jobbardag i morgon.
Ha det så gott i sommarvärmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar