söndag 7 juni 2009

Helgen avklarad.

Testade att dricka lite vin i fredags o det gick bra, tog det väldigt lugnt o drack med måtta och ändå blev jag trött o sliten dagen efter...undrar om det har att göra med att jag numera är 25år =)
Annars så var det supertrevligt, var hemma hos min kusin o där var även min storebror så syskonen + kusinens fästman åkte ner till puben en sväng. Det var helt värdelöst med folk o inga roliga som man kände nej det blev en ganska snabb visit o sen hem igen.

På lördagen drog vi hela familjen till kristinehamn o där till Maxi o handlade....jisses vi måste skaffa en roligare hobby än att bara handla.

Idag har jag tagit med mig barnen o åkte till Berget i degerfors o tittade på clownen Manne, det gillade tvillingarna...Victor träffade en kompis så de var istället o tittade på djuren o fikade =)
Sen hem till mamma och hälsade på en sväng. Hem med barnen o iväg o röstade.
Träffade på min vän H som gjorde open förra veckan, hon ser jättefräch ut och mår också kanonbra till skillnad mot min andra vän Y som ligger kvar på Ersta då det hade läckt i buken från någon tarm =( Hon mår inge vidare och vet väl inte riktigt när hon får komma hem. Nu är det bara kompis P som ska iväg till veckan nu o göra samma op, sen är väl alla som ska göra den i min vänskapskrets opade. Håller tummarna för att hon kommer att må lika bra som jag.

Nu sover mina troll o jag ska också lägga mig o glysa lite på TV innan John Blund kommer med sandsäcken =)

Ska väga mig i morgon o kolla mitt midjemått...lika spännande varje gång o roligare blir det ju mer jag närmar mig halv-vägs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar