fredag 20 mars 2009

Idag är det fredag

och jag får nog inse att jag inte hinner ha daglig kontakt med min bloggsida utan det får väl bli lite som det blir.
Jag hade iallafall tupperwere party här igår så det är så städat o fint här hemma =) olite nya grejer blev det.
Jag var ju så enormt duktig och satte på töserna deras nya fina rosa dress från england igår till dagis...felet med det är att de går i ett ur&skut dagis och dressen blev väldigt blöt sandfärgad =(
Tack o lov har jag nu världens bästa mamma o en syster som har något typ av dundertvättmedel så det gick bort på det ena paret byxor...det andra paret byxor blev tyvär kvar på dagis så nu är det bara att hoppas att min kära mamma får bort det från det andra paret också..
Ska lämna flickorna på dagis här straxt före tolv då vi ska åka vidare till örebro med vår lilla busige son.
Nu ringer telefonen..ovanligt här hemma, skriver kanske mer ikväll =)
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar