fredag 10 april 2009

Ibland så inbillar man sig saker

Sitter nu här o plinkar på datorn o småsurar lite då jag skulle ha fått sovmorgon idag, men sånt är ju bara att lägga ner. Men man ska vända det till något positivt så var det bra att jag gick upp då jag ändå knappt hinner få i mig alla mål mat per dag och då ska man ju börja dagen i tid och jag fick ju trots allt sova till 7.30.
Igår trodde jag att jag skulle hunnit gjort en längre uppdatering än vad jag gjorde, det har ju hänt mer saker än att jag har gått ner o töserna gått upp i vikt men när man sätter sig såhär o tror att man kan uppdatera 3veckor med alla barn hemma då tror man fel...iallafall jag.
Jag var o handlade med min son igår.....ojojoj
Jodå det gick väl ganska bra förutom en massa tjat om allt han ville ha med sig hem från affären, men när jag betalar så försvinner han ut genom kronhallens första dörrar o där ser jag honom stående på barnkarusellens huvud stående o försöker att hänga sin keps över övervakningskameran...jag såg framför mig karriären som bankrånare...två kliv så var jag framme o sa att den sista varningen var nu utdelad o att hans godis blev indraget. Nu hände dock inget för jag hann dit o han nådde inte upp ordentligt. Tillbaka in i affären o packade i varorna för att sedan fara hem.
Min älskade lille son har diagnosen Adhd och ibland märks det mer o ibland mindre för att ibland inte märkas alls.
Han är en charmör med ett hjärta av guld, även om det kan bli så galet fel ibland så är det aldrig med vilja...han är den han är och jag o fler med mig älskar han.
Hans systrar är minst lika älskade dom med, men rackarns vilka envisa "kan själv" brudar det där är.
Just nu ligger alla som bor här hemma i våran säng o ser på tv, ganska skönt att sitta i sonens rum o plinka på datorn ifred.
Kan säga att jag fuskat lite o tagit några få godisar och jösses vad magen sätter fart o mullrar, ja det gör den då jag smakar på mat också iofs.
Då funderar jag lite på hur det ska bli den dagen då jag ska få börja äta mosad mat o senare vanlig mat...kommer jag alltid att mullra som ett oväder då jag ätit. För att inte tala om gaserna som kommer senare.
Jag ska försöka att lägga in lite kort här också...ska väl krångla lite med det senare eller i morgon. Jag är ju så otroligt dålig på det här med datorer. Jag går in o läser andras bloggar och alla har så fina med massa kort o fina sidor med massor av detaljer runt om...ja jag ser att jag inte ens kan förklara vad jag menar.
Får nog snart gå någon kurs för hur man gör hemsidor o bloggsidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar