måndag 6 april 2009

Torsdag och hemfärd

Torsdag morgon kommer de in och tar prover, jag är fortfarande ganska trött men ok.
Proverna på mig är bra medans de är sämre på min reskamrat...så det slutade med att jag fick åka hem själv för jag blev ju utskriven och hon fick vara kvar ännu en natt.
Fick åka med samme chafför som till Ersta och som nyopererad och trött o sliten samtidigt som man ska försöka vara lite trevlig...det blev jobbigt det.
Kunde sitta där bak i bussen och tog mig en rejäl värktablett så jag somnade ett par timmar, vaknade av o till men i det stora hela sov jag och pruttade.
Alla tänkbara gaser som hade hunnits bildats ville ut och jag lät dem komma...det var inte tal om att försöka vara fin flicka då inte.
Sen kom min goa kusin Åsa och hämtade mig, hjälpte mig in på apoteket och hämtade ut en massa mediciner som man ska äta nu resten av livet...ja förutom de 10sprutorna som jag ska ta nu mot proppar, fragminsprutor.

Väl o äntligen hemma möts jag av mina tre underbara barn, kastar upp tröjan fort som satan bara för att de ska se att jag har ont i magen..ser ju inte så farligt ut då det bara sitter 5plåsterlappar där men det hjälpte och barnen tar det försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar